Klantenondersteuning (Junior/Medior)
Ben je die enthousiaste probleemoplosser voor gebruikers van onze pakketten? Word je blij van vragen beantwoorden? Wil jij graag onze klanten helpen om hun weg te vinden in de software? Welkom bij Troublefree.
Als supportmedewerker ben je de vriendelijke vraagbaak voor onze klanten. Je beantwoordt gebruikersvragen, helpt klanten met het uitvoeren van specifieke handelingen en doet zelf ook de nodige technische werkzaamheden. Samen met je collega’s houd je de kennisbank bij en je ondersteunt de consultants bij het uitvoeren van grote projecten. Saai is het nooit op support!
Wat vragen wij?
- MBO+ of HBO denkniveau
- Je bent handig met computers, programma’s en instellingen, zoals een printer installeren of browserinstellingen checken
- Ben je ook handig met Excel of MySQL? Daar worden we blij van!
- Klantgericht en enthousiast. Probleemoplossend en stressbestendig.
- Je bent goed verstaanbaar, geduldig en communiceert helder en makkelijk
- Bij voorkeur woon je op maximaal een half uur reisafstand van ons kantoor.
Wat bieden wij?
- € 2.000,- € 3.500,- per maand
- Pensioenregeling
- Laptop van de zaak
- Flexibele uren
- Overuren uitbetaald
- Gezellige en informele werkomgeving
- Uitgebreide slimme software waar je klanten blij mee maakt
- Een enthousiast team dan nauw samenwerkt
- Dagelijkse tafeltenniswedstrijden, vrijdagmiddagborrels en bedrijfsuitjes
- Veel zelfstandigheid en ruimte voor jouw ideeën
- Kerstpakket
- Reiskostenvergoeding
- Budget voor persoonlijke ontwikkeling
Troublefree BV ontwikkelt logistieke software voor bedrijven in de bloembollenhandel, sierbestrating en detailhandel. Onze producten zijn toonaangevend in deze sectoren en ons team van 24 medewerkers is voortdurend bezig om ze nog beter te maken.
Troublefree is gevestigd in Noordwijkerhout, maar onze klanten zitten door heel Nederland. Inmiddels werken er iedere dag duizenden mensen met onze software. Daar zijn we bijzonder trots op!